Mie Bilberg
Mie er strategisk rådgiver inden for e-commerce og digital transformation for både D2C og B2B virksomheder. Hun er optaget af de store trends inden for digital forretningsudvikling som f.eks. AI inden for digitalt salg, social commerce, re-commerce (gensalg) og online markedspladser. Mie brænder for virksomheders omstilling til den digitale virkelighed – både i forhold til organisering, forretningsudvikling og e-eksport. Hun har et strategisk syn på e-commerce og ser ikke digital handel som en branche, men som en forretningskritisk funktion. Derfor er hun også optaget af de særlige ledelsesmæssige kompetencer, det kræver at arbejde med digital transformation, hvor evnen til at tænke på tværs af værdikæder og ud i hele organisation er afgørende for at skabe succes. Selv har Mie ledererfaring fra startups, SMV og corporate inden for en lang række brancher og har en baggrund hos bl.a. Just Eat, Bauer Media Group og Carlsberg. Hun er derudover optaget af diversitet og founding medlem af ”Women In eCommerce – Denmark” og hjernen bag eCom Talent Award.